Naar Klant Portal

Met een Klant Portal, ook wel bekend als een klant extranet deelt u informatie met uw klanten voor een betere klantrelatie. 

De Klant Portal helpt uw organisatie nóg servicegerichter te zijn, doordat u 24 uur per dag bereikbaar bent voor uw klanten. Daarnaast biedt de Klant Portal mogelijkheden voor efficiencyverbetering en het kan een enorme besparing opleveren doordat uw medewerkers niet alle klanten persoonlijk te woord hoeven staan.

Efficiency verbetering
Een Klant Portal geeft de mogelijkheid om kosten te besparen door klanten zelf informatie te laten opvragen en uw communicatie en contacten met klanten te stroomlijnen.

Het behouden van klanten
Met een Klant Portal biedt u uw klanten een sterk verbeterde dienstverlening via het internet. De praktijk wijst uit, dat dit resulteert in grotere klantentrouw.

Meer omzet
Door middel van uw Klant Portal bent u beter in staat uw klanten passende producten en diensten aan te bieden (u verzamelt meer en betere informatie van uw klanten), waardoor u meer kunt up- en cross-sellen (Meer verschillende producten/productgroepen verkopen bij bestaande klanten).

Meer rendement
Door de efficiencyverbetering enerzijds en de groei van uw omzet anderzijds zal uw rendement over uw bestaande klantenbestand verbeteren.

Online klant dienstverlening
Met een Klant Portal geeft u uw klanten de mogelijkheid om een probleem te melden of informatie aan te vragen of in te zien. Dit verlaagt de druk op uw organisatie.

Met Klant Portals kunt u een aantal processen gemakkelijker maken voor zowel uzelf als uw klanten. U kunt uw klanten toegang geven tot de Klant Portal voor bijvoorbeeld het bekijken van kortingen en artikelprijzen, bekijken van documentatie, aanvragen van documentatie, of het bekijken van facturen. U maakt zelf een keuze welke zaken via de Klant Portal kunnen worden afgehandeld.